Dat was het dan... - Reisverslag uit Accra, Ghana van Martina Griffioen - WaarBenJij.nu Dat was het dan... - Reisverslag uit Accra, Ghana van Martina Griffioen - WaarBenJij.nu

Dat was het dan...

Door: Martina

Blijf op de hoogte en volg Martina

26 Oktober 2007 | Ghana, Accra

Tja raar, maar dit is dan echt mijn laatste dag in Ghana. De laatste 3 dagen hebben we niet zoveel meer gedaan. Ons rustig voorbereiden op onze terugreis. Woensdag zijn we naar Syto geweest om ons paspoort, vliegticket en drum op te halen. Wat zijn onze drums mooi geworden, zeg! Ik vind ze helemaal super. Er zit ook een handgemaakte draagtas bij, dus die gaat vanavond mee als handbagage. De drum krijgt een mooi plaatsje in mijn woonkamer.

Verder doen we de laatste dagen niets anders dan slapen, relaxen, eten, drinken, internetten, enz. Klinkt niet echt boeiend, we weten het. Toch is het heerlijk! Tenslotte begint het werkende leven gewoon weer voor ons volgende week. Wat zal het raar zijn om weer in mijn oude leven te staan met zoveel ervaringen achter de rug. Ik zal Ghana zeker weten gaan missen.

Op dit moment ben ik lekker aan het genieten van mijn laatste minuten internet in Accra, zometeen gaan we douchen, even wat eten en dan op naar het vliegveld. We moeten er op tijd zijn, dus dat doen we dan maar. Vanavond om 23.20 (Ghanese tijd) vertrekt ons vliegtuig, dat is in Nederland dus 2 uur later. Dan landen we na 7.00u op Malpensa Milano en 2 uur later zitten we in het vliegtuig naar Amsterdam. Terug tussen de blanken, haha. Het feit dat je hier in Ghana een uitzonderingspositie hebt als blanke ga ik echt niet missen. Het is vaak niet positief. ;)

Vanavond afscheid nemen op het vliegveld van een aantal mensen, dat zal zwaar zijn. Maar goed, het is fijn om naar huis te gaan. Morgen heb ik gewoon mijn eigen dingen weer om me heen, wat lekker. Dus dit was de laatste keer vanuit Accra, dat was het dan...

  • 27 Oktober 2007 - 06:38

    Willy:

    Hoi Martina welkom thuis. Wat een ervaring heb je op gedaan.En wat heb je het allemaal leuk bij gehouden.Ik zit nu zins enige weken pas rustig te kijken en ontdek steeds meer op mijn computertje.Die grijsen cellen moeten gewoon wat meer werken.Verder veel liefs en wij vinden je een kanjer.Ome Jan en Willy

  • 28 Oktober 2007 - 19:04

    Hans, Marga & Petra:

    Martina, welkom thuis.
    Wat heb je een mooie indrukwekkende tijd gehad.
    Veel levenservaring opgedaan.
    Nu weer terug in je puur hollandse omgeving en werkkring zien te komen.
    Wel even wennen dat je ouders en broer niet meer bij je "om de hoek" wonen.
    Succes met je verdere leven.

    Groetjes,
    Hans, Marga & Petra van Wilsum


  • 29 November 2007 - 08:36

    N. Bloem:

    Hoi Martine,

    Wat gaat de tijd snel zeg !! Maar je bent er weer, blij en gezond. Op z'n tijd wil ik heel graag je verhaal horen.

    Ik heb je wel gemist hoor!

    Tot later,

    Hartelijke groet,

    Nancy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2008

Terug in Nederland - Een half jaar later

26 Oktober 2007

Dat was het dan...

24 Oktober 2007

De toerist uithangen

20 Oktober 2007

Tijd voor afscheid

17 Oktober 2007

Krokodillen en slaven
Martina

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 13747

Voorgaande reizen:

15 September 2007 - 27 Oktober 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: